Thursday, October 11, 2012

Hari Jadi Saya Yang Ke 14 Tahun

Macam biasa lah semua orang ada hari jadi ,setiap tahun kan.Ok hari ini hari jadi saya yang ke 14 tahun .Tarikhnya 12/10/2012 .Masa hari jadi ni yang paling saya suka dapat hadiah ,kalau korang semua, tak tahu lah suka apa,jalan-jalan ke,makan-makan ke dan sebagainya lah ,ok kita semua tengok gambar-gambar saya semasa menyambut hari jadi saya

 Mula-mula korang semua fokus kat baju yang saya pakai tu.yang tu akak saya yang bagi ,kepada akak saya  terima kasih ye kerana bagi baju ni
Ok yang ni jangan tengok muka saya lama-lama tau malu, hehehe tak de lah ,ok nampak tak jam saya tu ,itu mama saya yang bagi ,patut muka saya gembira je kan
Dah penat belikan hadiah saya,saya sekeluarga makan lah kat Domino ,ada hadiah ada makan ,hehehe saja je ,penat lah katakan ,saya pun tak tahu apa yang dipesan oleh mama dan akak ,saya tahu saya kenyang ..
Kepada sesiapa yang belum kenal ni sape,ok saya kenal kan ,dari kanan ,namanya Iwan Rabbani adik saya yang petama ,yang tengah pula ,muka macam kenal je ,mesti lah kenal mama sape tu kan,namanya  Hamidah binti Ali,hari jadi mama saya dekat-dekat je dengan hari jadi saya.Hari jadi mama 3/10 ,hari jadi saya 12/10,dekat kan.Ok yang kiri tu namanya Aliff Iskandar ,comel tak ,ade muka macam saya tak,hehehe gurau je,mesti tak ada kan
 Yang pakai tudung pink tu akak saya ,namanya Ili Nabilah ,tengok muka dia makan pizza ,betul-betul rasa nikmat makan pizza lah,ok yang pakai tudung warna kuning tu namanya Arina Zawani ,yang ni muka macam ada masalah kan ,gurau je
Nampak tak sebelah saya ni sape ,ni bapa saya ,namanya Matsom bin Sadono ,bapa saya ni seorang cikgu di Seri Pasir,Medan.Dan lagi satu kan ,kami semua ada blog tau ,tapi yang Aliff tu tak ada lah ,kecil sangat

 Masa dah sampai rumah, nak posing kejap lah dengan basikal fixie ,alamak lupa nak taip ,sapa yang bagi beg tu,yang bagi beg ni ayah saya ,terima kasih kepada keluarga saya kerana menyambut hari jadi saya dengan meriah pada tahun ni dan tahun-tahun lepas,terima kasih sekali lagi

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Happy birthday Irfan.
Wah! Irfan semakin handsome. Ada potensi jadi blogger yg digilai ramai nih!. :D. Keep blogging ye.

irfan said...

ok tks

-iZzYaNa- said...

ikut jejak bapak nampak???hahaha...anyway,keep it up..blogging3..kirim salam cikgu mat som ya.. oh ya,happy belated birthday!

 
Template Edited By Nurlyana Izyan ♥ All Rights Reserved © 20 Dec 2011