Saturday, March 24, 2012

Kenangan di asrama

     Aslamualaikum semua,hari ini aku nak  cerita sikit kat asrama aku, ceritanya mengenai  hantu,
ceritanya bergini,pada pukul 12.00.aku sedang makan nasi telur dada bersama kawan,selepas makan aku pun nak masuk lah kat dalam bilik .tiba2 aku ternampak seekor anjing berwarna putih,saiznya lebih besar daripada van .Aku bertanya la kepada kawan aku ,kau ade nampak tak anjing putih tu tadi dia kate dia tidak nampak apa pun.aku pun terus masuk ke bilik lalu tidur.

    cerita yang kedua ialah ,Pada malam selasa ,kawan aku bernama haris ingin membuang sampah kat belakang asrama,dia pun mengajak beberape kawan dia untuk dijadikan teman.Semasa menbuang sampah,haris terasa ade yang memerhatikan dia.Bila dia menulih kedepan dia melihat ade orang memerhatikan dia ,ape lagi dia terus memecut ke depan dan terus tidur,keesokkan harinya dia baru menceritakan ape yang dinampaknya itu.

No comments:

 
Template Edited By Nurlyana Izyan ♥ All Rights Reserved © 20 Dec 2011