Thursday, January 26, 2012

Cuti yang bermakna

Ala aku macm biasa lah pagi-pagi,ayah  mengajak aku dan iwan pergi kekebunya yang terletak di PARIT NOMBOR7

Aku sampai kat sane je ,aku terus membentang kembes
 lepas membentang kembes, apa lagi aku dan ayah terus memasang kemah untuk takut-takut hujan turun tak ada tempat nak aku bertedur

Lepas semuanya selesai aku dan iwan terus cabut ke belakang kebun 
  lepas aku kepenatan,aku terus pergi ke kemah dan terus makan 
   aku kan makan cepat ,lepas aku siap je aku senyap-senyap ambil gambar iwan dah ayah makan di atas   kembes

 lepas tu aku ajaklah ayak aku pergi ke pot aku selalunya dapat ikan
 dah setengah jam aku tunggu ikan makan umpan aku ,aku sembahyang lah kat tempat panas

  Selepas aku sembahyang ,aku bertiga termasuk aku pergi ke kubur.aku pergi ke kubur adik aku ,dan  atuk-atuk aku .Aku mendoakan supaya semuanya senag di sana



2 comments:

Arina Shamsul said...

irfan anak yg baik..kekalkan identiti sampai bila2 ye dik..moga tergolong anak yang soleh..amin~:D

irfan said...

amin, akk arina saya pun doakan kak Arina supaya panjang umur akk arina

 
Template Edited By Nurlyana Izyan ♥ All Rights Reserved © 20 Dec 2011