Friday, November 2, 2012

Kawan Pindah Sekolah


Huhuhu,Ifan hari ni tak tau nak cite pasal apa,so ifan nak lah cite sikit pasal kawan .ifan kalau datang  sekolah best sangat,dulu kalau cuti sekolah je irfan gembira sekarang dengar je cuti rasa sedih,saya tak taulah sebab apa,bila saya bersama kawan-kawan saya rasa happy sangat ,lagi-lagi masa raya,jalan sana,jalan sini memang osem lh,tapi yang semestinya kita semua adalah GENG

tapi ,saya sedih kerana takut kawan-kawan saya pindah ke sekolah yang lain,dan geng saya akan kekurangan ,kita semua tetap kawan baik,walaupun kau pindah ke sekolah yang lain,jangan lupa kenagan-kenangan kite yang manis ,lagi osem tu.Walaupun rantai tu tidak bercamtum,kita boleh mencantumkan bersama-sama sebab kita adalah friend forever

No comments:

 
Template Edited By Nurlyana Izyan ♥ All Rights Reserved © 20 Dec 2011